Senin, 23 April 2012

Anime : "New Development" Angel Beats


Berdasarkan dari mention majalah G.. Seri Angel Beats ini akan mengeluarkan project baru yang pasti telah ditunggu" oleh kalian.
Seperti apa project barunya?
Berita yang telah tersebar didunia maya, project barunya ini bisa berupa Season ke 2 dari seri animenya, dan bisa juga karya Visual Novelnya, atau bahkan keduanya?


Namun, ada berita yang mengumumkan bahwa yang akan dikonfirmasikan adalah Visual Novelnya yang saat ini sedang dikerjakan seperti yang dikatakan tulisan dibawah ini :

An Angel Beats! visual novel had previously only been speculated and expressed as a project that Visual Arts’ president would enjoy working on – yet now, an Angel Beats! visual novel is currently said to be moving along nicely, interestingly however is that the game hasn’t been explicitly announced as an upcoming title, rather, it was just said to be progressing, and nothing further was shared. This could mean a game is indeed in the works – or like Dengeki, Visual Arts’ may simply be taking otaku for a needless hype spiral of rage.
Two events to keep in mind, Visual Arts’ is planning an extravaganza for their 20th anniversary in July – and Dengeki is to have their own a few months earlier in May. A visual novel is splendid in itself – although that could be a branch for more projects to come, ideally animated ones, not PVC based.

Dan sampai saat ini, belum terdengar berita pengembangan dari Season ke2 dari Angel Beatsnya ini..
Apakah tidak ada project untuk season ke 2??
T^T
hmmm.. Menurut kalian sendiri bagaimana? Kalian lebih memilih untuk adanya Season ke2 atau Visual Novel Angel Beats ini??

Blog Widget by LinkWithin
 
;